Subject: Küberturvalisuse seaduse ja teiste seaduste muutmise seadus (küberturvalisuse 2. direktiivi ülevõtmine) :Kaupmeeste Liidu tagasiside
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 16:45:10 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame Eesti Kaupmeeste Liidu arvamuse küberturvalisuse seaduste muutmise 
kohta.

Nele Peil

Tegevjuht

Eesti Kaupmeeste Liit

Mob. +372 5663 4434

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, December 9, 2024 4:11 PM
To: Arenguseire Keskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Audiitorkogu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Advokatuur <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Apteekrite Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
E-kaubanduse Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Elektritööstuse Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Gaasiliit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Infosüsteemide 
Audiitorite Ühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Jõujaamade ja Kaugkütte Ühing <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Kaupmeeste Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Kiirabi Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Kaitse- ja Kosmosetööstuse Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Kultuurkapital 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Kunstiakadeemia 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Logistika ja Ekspedeerimise 
Assotsiatsioon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Muusika- ja 
Teatriakadeemia <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Pangaliit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Perearstide 
Selts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Proviisorapteekide Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Proviisorite Koda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Põllumajandus-Kaubanduskoda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Ravimihulgimüüjate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Taristuehituse Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Teaduste Akadeemia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Toiduainetööstuste Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Transpordikütuste 
Ühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Turvaettevõtete Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Finantsinspektsioon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Haiglate Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Harju Maakohus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kaitseliit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Keemilise ja Bioloogilise 
Füüsika Instituut <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kohtutäiturite ja 
Pankrotihaldurite Koda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Logistika 
ja Sadamate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Notarite Koda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Patendivolinike Koda 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Pärnu Maakohus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Rahvusooper Estonia 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Ravimitootjate Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Riigi Valimisteenistus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Riigikogu Kantselei <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tagatisfond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tallinna 
Halduskohus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tallinna 
Ringkonnakohus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu 
Halduskohus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu 
Maakohus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu 
Ringkonnakohus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Viru 
Maakohus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Küberturvalisuse seaduse ja teiste seaduste muutmise seadus 
(küberturvalisuse 2. direktiivi ülevõtmine)

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Küberturvalisuse seaduse ja teiste seaduste muutmise seadus 
(küberturvalisuse 2. direktiivi ülevõtmine)

Registreerimise kuupäev: 09.12.2024

Registreerimise number: 2-2/3131-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee